SPRINGBREAK!

Wihuu nu är det lov! Och vet ni vad jag insåg idag? Jag kommer ha ett tre månaders sommarlov iår, tre månader! Hur skönt är inte det? Mitt sommarlov kommer vara längre än vad det är från nyårsafton till idag. Skönt!

Idag hade vi en assembly i skolan, vi har alltid det innan loven. Och nu är det lov. Så himla skönt. Var på Hawaii när de andra hade skola så det känns lite som om jag precis hade lov.

Under lovet ska jag kanske åka iväg och campa någonstans med min värdfamilj. Och från mån-ons ska jag sova över hos en fransk tjej som jag träffade på hawaiiresan som bor i vegas, så himla kul ska det bli!



En lite kul bild från hawaii. Vi hittade två poliser bredvid en polisbil och frågade om vi kunde ta en bild med dom så det såg ut som om polisen tagit oss. Men jag råkade ställa mig åt fel håll haha.. Tyvärr är bilden tagen utan blixt så man ser inte så bra..

Kram på er där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0