RIP iPod

Just nu är jag trött. Jag har precis packat upp allting från Hawaii och min tvättkorg syndes inte ens för att all tvätt rann över. Och imorse var jag tvungen att sätta på mig ganska konstiga kläder för att allt är smutsigt. Jag hade bestämt mig för att tvätta efter skolan men glömde lite bort, så klockan åtta på kvällen kom jag på att jag MÅSTE tvätta! Så jag springer upp med tvättkorgen och öser i allting.

För tio minuter sedan gick jag till tvättrummet igen för att lägga in tvätten i torktumlaren. I tvättmaskinen ser jag en röd sladd. Jag drar i den röda sladden och i andra ändan dyken min iPod upp. Med massor av vatten i skärmen. Suck, inte precis vad jag behövde.

Jag sprang till Tera och berättade vad som hänt. Hon berättade att hennes kompis tvättat sin kamera en gång men la den i ugnen på 150 grader farenheit i 24 timmar och att den fungerade nu. Jag är inte sådär jätteövertygad på att det kommer fungera men jag är lite desperat och hoppet är redan ute för min iPod så jag tänkte testa. Men jag måste säga att det låter lite skumt att lägga sin iPod i ugnen...

Hm, jag känner att jag börjar bli lite som min lilla vimsiga mamma där hemma... :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Humfr...vimsiga mamma?!...

2010-03-23 @ 13:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0