Hemma!

Nu är jag tillbaka igen!

Kan ju säga att jag hade haft ganska höga förväntningar på den här helgen men aldrig hade jag trott att den skulle vara så rolig som den var! Kan säga att den var en av mina favorithelger sen jag kom till usa hittills. Det var 288 ungdomar ifrån hela nevada och kaliforninen (det är fler än vad som går i min high school.. haha panaca är så litet). 144 tjejer och 144 killar. Alla hade blivit utvalda och kämpat hårt för att få komma utom jag och artur (vi som åkte från LCHS).

Jag hittade lite bilder ifrån campets hemsida, har inte lagt in bilderna från min kamera än.







Alla som var där!



Jag och Artur i bussen på vägen dit.

Jag har lärt mig en hel del faktiskt. Dock inte så mycket om ledarskap, haha. Men om respekt och sånt. Och attityd. En föreläsare var döv tills hon blev 35 (sen opererade hon sig),  hennes ben slutade fungera och hon fick cancer. Hon hade en bra attityd och bestämde sig för att lyckas och blev en jättekänd komiker som uppträtt på massor av kända tv-shower!

Det var kul.

Nu är jag trött. Kom hem sent och somnade inte förrän klockan halv två, gick upp klockan halv sju och hade en lång friidrottsträning efter skolan. Kände mig mer eller mindre död efter den.

Så god natt på er där hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0