California!

Hej där hemma!

Idag kom en gubbe till Panaca som bjöd ut mig och en annan kille på lunch på den enda restaurangen som finns i Panaca. Han pratade om lägret som vi ska åka till i helgen. Tydligen kommer han och hämtar upp oss direkt efter skolan imorgon. För klockan 4:45 eller någonting sånt på morgonen på fredag går bussen till kalifornien från las vegas. Så jag kommer spendera natten i las vegas hemma hos någon familj som jag inte känner.

Sen kommer jag spendera tre dagar på ett leadership-camp med 288 andra ungdomar ifrån kalifornien och nevada. Ingen mobil eller ipod är tillåten. Och vi ska bo i en liten avlägsen by högt upp över havsnivån. Lite spänd måste jag säga att jag är.

Kommer hem sent på söndag kväll.

Kram på er där hemma, och en extra stor kram till klara som fyller år idag! (dock var det igår i svensk tid).


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för alla fina grattis som jag har fått av dig guulliiis ! <3 vi ses snart

2010-03-10 @ 21:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0