Januari är snart slut!

Känner mig lite tråkig som aldrig uppdaterar här men har knappt tid nu!
Allt är bättre sen förra gången jag skrev, min värdmamma bad om ursäkt och allt är bra nu.

Jag kommer inte hem förrän 7 på kvällarna nu eftersom jag har gått och blivit en brottnings-manager. Så denna helg har jag varit på en brottningsturnering. Vi åkte buss i 6 timmar och det var en väldigt jobbig bussresa. Brottarna måste förlora vikt så de skruvade upp värmen i bussen på max (för att de skulle svettas). Kändes som att sitta i en bastu! Och eftersom det är en skolaktivitet får man inte visa axlarna så jag kunde inte ta av min min t-shirt och bara ha ett linne..

Helgen var väldigt rolig i alla fall!

Laddade upp bilder på min dator men internet är lite segt nu så jag får lägga upp dem senare.

Kram på er där hemma, tänker på er. Känns sjukt att det snart är februari!

Förresten kom det kinesiska akrobater till vår skola idag. De kommer från kina och åker omkring i usa och uppträder, så vi fick gå från våra lektioner och titta på dem, det var lite kul:)

Kommentarer
Postat av: Hans

Hej ,

Jag har mailat dig om din betalning för resan , banken ringde mig idag och det var strul. Kan du be BELO travel fixa riktiga uppgifter eller kolla upp vad som gått snett.

Du vet att du skall till Mallis i oktober

Stor kram

// Hans

2010-01-27 @ 01:24:02
Postat av: mamma

brottningsmanager? mycket jag inte visste om min lilla dotter.

2010-01-28 @ 14:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0