5 manader

Idag ar det min 5-manaders dag.
Vi ar lediga fran skolan for det ar marin luther king-day. Haha kanns konstigt att skriva men jag foredrar nastan att ga till skolan an att vara hemma. Gillar verkligen skolan har. Men det ar skont, sov till klockan tolv i morse:)

Idag har jag varit valdigt ledsen, min vardmamma anklagade mig for att ljuga. Vet att det kommer ga over snart men det kanns valdigt jobbigt just nu. Hon ar pa basketmatch nu men nar hon kommer hem ska vi prata mer, kanns lite laskigt.




Julia och Flo ar hemma nu. Kanns konstigt. Det har hela tiden varit sa langt fram och jag har aldrig riktigt forstatt att det skulle komma en dag da de skulle aka hem. Men nu har den dagen passerat, fort tiden gar!

Kram pa er dar hemma. Hoppas ni ar glada i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Smurf Fia

Usch vad tråkigt för dig, jag hoppas din värdmamma inser att du inte har ljugit och kan be om ursäkt. Tänker på dig och hoppas allt går bra

2010-01-19 @ 12:06:56
Postat av: Erik

Ja, det lät ju rätt jobbigt det där med mamman. Antar att det lugnat sig vid det här laget iaf. Annars får vi slå henne en signal och ta ett litet snack :)

Själv ska jag snart börja plugga psykiatri och neurologi. Hjärnskrynklare deluxus. Ta hand om dig, och kör hårt! kram E

2010-01-20 @ 10:56:53
Postat av: Anonym

Hej ,



Hoppas att det löser sig , kanske mår du bättre om du räcker ut tungan mot henne när hon tittar bort.

När skall jag sätta in pengar för din resa ?

Stor kram

// Papps

2010-01-21 @ 22:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0