Super bowl

Hej där hemma i sverige!

Först måste jag börja med att tacka min kära kusin erik! Blir alltid så glad över att läsa dina kommentarer! Haha och förlåt om jag gjorde dig förväntansfull med att säga att jag var förlovad, det var en felskrivning och det är  min värdbror som förlovat SIG. :) Kram på dig toppenkussen!!

Igår var det superbowl! Det är den största amerikanska fotbollstävlingen. Jag kan ju inte säga att jag var sådär jättepeppad på att se det eftersom jag inte är ett stort fan av att titta på sport på tv. Och speciellt inte amerikansk fotboll eftersom jag fortfarande inte riktigt förstår hur det går till även om jag fått det förklarat för mig ett 10-tal gånger och t.o.m. tävlat i amerikansk fotboll (haha). :)

Men, det var roligare än vad jag trodde. De spelar fotboll i 10 minuter och sen är det 15 minuter reklam, sen 10 minuter fotboll, 15 minuter reklam osv (kändes som det iaf). Och superbowl är känd för sin reklam. TV-reklamen ändras helt och det är mer eller mindre bara små roliga sketcher. Idag i skolan var det reklamerna alla pratade om och inte själva matchen. Lärarna började varje lektion med att fråga vad allas favoritreklam var.



En reklam från super bowl. Vet inte om jag tycker den var jätterolig men ville bara lägga upp ett exempel.

Fick ett brev igår också. Från Nevada State Park-tävlingen där jag gjorde en poster. Som pris får jag gratis inträde + camping en natt på vilken state park i nevada jag vill. Det var ju lite roligt:)

Stor kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0