Morfar

Idag fick jag ett mejl ifrån mamma där det stod att morfar är död. Han dog av lunginflammation.
Han mådde inte speciellt bra och blev väldigt gammal, 87 år. Och han dog hemma med mormor vid sin sida.

Men jag är ändå väldigt ledsen. Det känns jobbigt att vara såhär långt borta, jag hade verkligen hoppats på att ingenting skulle hända med någon medan jag var borta.

Han har fått många "blessings" av alla mormoner här i alla fall. Fast jag tror ju inte på att någonting händer efter döden.

Det här var väl det bästa. Men jag kan ändå tycka att det vore bättre om han hade väntat några månader. Ett av mina nyårslöften var att visa mer uppskattning emot honom, det är ju lite sent nu. Men jag började med det redan innan jag åkte iväg som utbytesstudent så jag har inte dåligt samvete.

Kram på dig morfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0