Ett litet tips

Ska gå och lägga mig snart. Tänkte bara berätta en sak som jag precis lärt mig i kyrkkursen i skolan.

Mormoner tror på änglar. Men ibland så kan det vara svårt att veta om ängeln är en riktig ängel eller om den luras och att det är satan som skickat den. Tydligen så är det första man ska göra när man ser en ängel att be om att få skaka dens hand. Om det är en riktig hand så vet du att det är gud som skickat ängeln. Om du inte kan känna handen så är det satan som skickat ängeln. Så enkelt är det.

http://listphobia.com/wp-content/uploads/adriana_lima.jpg
En passande bild på en "victorias secret angel".


Kommentarer
Postat av: elin

Världens bästa Johanna! Jag läser din blogg med nöje! Jag saknar dig enormt mycket och uundrar om du vet vilket datum du anländer i Sverige? Du förstår, när du kommer hem lär vi båda ha rätt mycket att ta igen :) puss på dig!

2010-02-13 @ 17:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0