Thanksgiving snart!

Hej dar hemma!
Just nu sitter jag i skolan och har webdesign.
Den har veckan har vi bara tva dagar i skolan for det ar thanksgiving. Jag ska aka med min vardfamilj till Utah och fira det dar. Ska bli kul:)
I helgen sov jag over hos Flo och Julia. Vi satt uppe och pratade hela natten, vilket var valdigt trevligt:) Dagen darpa akte vi ivag pa deras furhjulingar till vattenfallet som ligger mitt ute i oknen och startade en eld. Vi grillade marshmellows och gjorde s'mores (det heter sa eftersom man vill ha some more efter att ha tagit en :), vilket ar kakor, choklad och marshmellows blandat:)

Jag skypade med klara i nagra timmar ocksa, vilket var mycket trevligt!! Och det ar jatteroligt att fa kommentarer och mejl fran er dar hemma! Det gor mig verkligen glad. Och jag hade ingen aning om att jag hade mormoner i min slakt, trodde inte det var en sa stor religion men det verkar som om alla ar mormoner.

Nu slutar lektionen snart sa jag ska logga ut fran datorn.. Hejda!

Kan ju lagga till att det har ar sista inlagget pa ett litet tag for imorgon aker jag ivag till en stad utanfor salt lake city, och jag ska vara dar i fem dagar. Kram!

Kommentarer
Postat av: Erik

Hej Hanna! Jag är en av dina trogna läsare. Hur kul som helst att höra om dina upptåg over there. Innan du vet ordet av så kommer jag och hälsar på :D

Själv är jag just nu bosatt i Halmstad några månader... praktik på sjukhuset. På narkos nu - gjorde ett ultraljud (som när man kollar på foster) av ett hjärta idag - helball!! :) Fortsätt rocka Hanna! (PS. Ta gris-vaccinet) Kram!

2009-11-24 @ 23:41:36
Postat av: Christina

Hej vännen!



Idag är jag hemma och "bakar" marsipangrisar inför vår glöggfest på lördag!Det hade varit jättekul om du hade kunnat komma:)Första gången du var på glögg hos oss var du bara en liten baby och satt i mammas knä...Bevis finns i vårt fotoalbum:)

Hälsningar Christina (Mikaela, Paulina och Pelle hälsar.)



2009-11-26 @ 13:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0