Helg!

Hej där hemma!
Idag vaknade jag klockan sju på morgonen så jag gick upp till datorn för att se om någon var inne, och ja, linnea var inne så jag har skypat med henne imorse! Mycket trevlig morgon:)
Idag ska jag ta det lite lungt (hoppas jag). Vid sextiden ska jag däremot iväg och vara volleybollmanager, vilket jag har börjat gilla mer och mer. Tyvärr är det bara en vecka kvar sen slutar jag. Men det kan iof vara ganska skönt för snart får jag börja komma hem från skolan vid 3 istället för 6.

Imorgon är det volleybolltävling i las vegas. Lisa (värdmamma) frågade om jag ville sova över där och jag tror jag vill göra det (i familjens husvagn), så jag kommer nog inte komma hem förrän på söndag. Ser fram emot det.

Jag har varit här typ en fjärdedel av tiden nu, det går ju ganska fort måste jag säga.



Kände mig lite slö idag så jag snodde någon annans bild på las vegas:)

MER TEXT: loggade in pa datorn igen och kande for att skriva lite till. Idag har jag varit ivag hos teras mormor och hjalpt till i tradgarden, fick 20 dollar for att hjalpa till i en timme. Idag har det varit en valdigt varm (tror det ar over 25 grader) och fin dag (inget moln pa himlen heller) sa jag och tera bestamde oss for att aka rullskridskor pa deras basketbollplan! vilket var kul eftersom den ar helt platt (inte asfalt) och har en liten backe i ena hornet... mycket skum sak att hitta pa men tyckte det var kul. Vi spelade lite nintendo ocksa, de har samma spel som jag hade nar jag var liten och som var mitt favoritspel (mario cart), haha, tyckte det var lite roligt. Vi hade ocksa ett litet glassparty da vi at en jattegod glass med smaken cookies and cream:)

Juste! Jag har last twilightboken har och idag borjade jag med new moon. Vi ska se den pa bio nar den kommer ut (vilket ar den 20:onde november) sa jag har lite smabrattom.

Kram pa er dar hemma! Blir jatteglad nar jag far kommentarer fran er!

Kommentarer
Postat av: Henrik, Eva, Sofie och Erik

Hej, kul att se att du verkar ha det så bra! Här hemma är det riktigt skitväder, mulet, mulet, mulet och regn. Pappa har plockat bort allt järnskrot ur ryggen och måste sitta still i några veckor, annars är det bra med oss alla!

2009-11-14 @ 10:08:14
Postat av: The Godfather

Hej Johanna,Har inte varit inne i din blogg på ett tag (kass Godfather..) men det var skitkul att läsa - va mycket du gör !! Det där med glödande kolbitar får du praktisera med oss andra i maj..... Häftigt med skallerorm - jag var i Phoenix på en ökenpromand för 15 år sedan och syftet var att se skallerorm - vi såg inte en enda ... Vi missade Hasses 50års kallas - det var synd, jag var sjuk så vi ska göra en specialare för honom separat, säg inget.

Här hemma snackas det bara om svininfluensa nu - jag vet inte vad man ska tro, tveksam om att vaccinera sig men Victor, Axel och Oscar ska nog göra det.

Nu håller vi på att bygga ut huset i Lahäll - det skulle ta 4 veckor och nu är vi inne på vår 12:e vecka. Det blir lätt stökigt vid byggen. Det är Oscar som ska få eget rum, vi bygger bort balkongen ovanför entrén om du minns...

Vädret är mest grått nu men det hör väl tiden till, Ev. drar jag till LA-Annaheim i februari för en konferens, jag meddelar dig isåfall även om det inte ligger precis runt hörnet. När jag åkte runt i de områden du nu är så besökte jag Zeon national park - det tyckte jag var kanonhäftigt, kanske inte är så långt bort. Kul att du utbildar boysen i svenska, dom verkar fånga upp rätt snabbt.... Vi hörs !! The Godfather

2009-11-15 @ 11:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0