God natt!

Skolan flyter på bra. Nu har halva skolveckan gått eftersom vi bara har fyra dagar. Måste säga att skolan är jätterolig och lätt! Jag har fått reda på ett tillfälligt betyg och det är i engelska och jag har A-. Wihu! :) Sen fick jag extra credit idag på web designen för jag kunde svara på en fråga, jag är mycket stolt! :)

På torsdag är det en "spiritday" så om vi har på oss kläder i skolfärgerna får vi extra credit också. Och extra credit får man bättre betyg av för er som undrar. Tänk om man kunde få MVG i något ämne bara för att man hade en hatt på sig på hattdagen i hersby.. haha..

Efter skolan sålde vi pizza för volleyboll laget. Jag sålde 0 stycken. Haha. Sen klippte jag gräset och sen badade hela familjen i deras hot tub medan vi tittade på stjärnorna! De har 100.000.000 fler stjärnor än vad vi har, det är mycket coolt.

Btw så fick jag ett par skor av Brent idag (värdpappa)! Så pappa du har lite att leva upp till när jag kommer hem!!

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Hans Thorsen

Hej ,



Du är en otacksam unge. Blir alldeles till dig för lite stjärnor och ett par skor. Tänk på alla prylar jag köpt till under din uppväxt. Ganska skönt att du är hemifrån. Om du inte är snäll så borstar jag tänderna framför spegeln i ditt rum.

Kram

Pappa

2009-08-26 @ 21:28:30
Postat av: mamma

har ni samma skosmak?Du o Brent?

kram

2009-08-26 @ 21:50:42
Postat av: annika amnö

Åh Hanna!

Tänk att jag hittade dig på bloggen till slut.Vilket fint kort! Och vilket äventyr du har gett dig in på..Vi tänker såklartpå dig och önskar dig allt som är bra.



Annika och Folke

2009-08-27 @ 20:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0