Tredje dagen här!

Hej där hemma!

Jag trivs som fisken i vattnet här, haha nej men jag trivs faktiskt väldigt bra! Känns som om jag redan skulle sakna vissa saker och personer om jag åkte hem nu, och jag har bara varit här i tre dagar. Alla är så himla snälla och sociala här!

Idag hade vi en kortare skoldag för det var någon slags välkomstgrej i skolan, så alla lektioner var mellan 30 och 35 minuter. Det var jätteroligt, var massa tävlingar och saker. Bla var det en lek där alla hade en kaka fastknuten runt huvudet och höll en tidning i handen och så sprang alla omkring och slog på varandras kakor med tidningen. Den som hade sin kaka kvar längst vann. Haha, de är väldigt påhittiga. Cheerleading-teamet gjorde en dans och vi tittade på en jätterolig film som några hade gjort när de filmar runt i skolan. Och alla utbytesstudenter fick gå upp och presentera sig i en mikrofon for allihopa!! Men det var inte sa farligt för vi behovde inte säga så mycket och vi är ganska många (eller vi är 6 stycken).

Men det var roligt! Efter det fick jag reda på att jag inte kommer kunna vara med i volleyball teamet for att jag är sjuk och de vill inte hålla en plats for mig for det vore orättvist! Ah, jag är väldigt ledsen for det for jag maste sitta och titta på varje träning (och de tränar tre timmar varje dag och ibland fem!) och jag längtar alltid efter att få spela när jag ser dem.. Men vi är flera som tittar på och vi har det jättetrevligt.. Det är ju tur iaf! 

Ikväll skulle jag ha gått på senior sunrise. Alla seniors stannar uppe hela natten och tittar på soluppgangen. Men Tera (min värdsyster) kom precis och sa till mig att vi inte ska gå. Det är lite tråkigt men det gör inte så jättemycket for de jag känner bäst ska inte gå.

Kram på er där hemma! Ni ska vara väldigt glada för jag har lagt ner massor av tid på detta inlägg for att kopiera och klistra in åäö!


Kommentarer
Postat av: Hans Thorsen

Hej ,



En trivas som en fisk , när man sitter mitt i öken låter lite konstigt :-).

2009-08-21 @ 12:51:14
Postat av: Paulina Azelius

Hej Hanna!

Jag tycker att du är gullig och söt på bilden!

Kram

Paulina

2009-08-21 @ 19:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0