Lite roliga saker:)

Juste! Jag tänkte bara säga lite roliga saker som ni där hemma kanske kommer tycka är kul!
I går skulle jag försöka öppna en dörr till biblioteket men det gick inte bra för handtaget var jättekonstigt så Tera hjälpte mig. Det stod en annan tjej bredvid så jag skojade lite och sa "haha vi har inte dörrar i sverige". Då sa hon: "va? har ni inte dörrar i sverige? Är ni tokiga? Hur gör ni då?". Hahaha, folk tror verkligen på allt man säger.

Jag gjorde en lite småtaskig sak men som var ganska rolig idag. En kille i skolan har svenska kusiner så han ville lära sig lite svenska. Jag skrev upp massa fraser till honom men i en av fraserna skojade jag lite. Han ville att jag skulle skriva "jag gillar att prata svenska men jag vet inte hur" men jag skrev "jag gillar svenska tjejer men jag vet inte varför". Haha, varje gång han sa det så började jag skratta men han trodde jag skrattade för att han uttalade det fel.

Haha, jag är lite elak. Men det var ganska roligt tycker jag...

KRAM IGEN!


Kommentarer
Postat av: Hans Thorsen

Hej ,



Vad hade du själv tyckt om det kom fram en kille till och sade att han gillade dig men han visste inte varför. Ibland undrar jag det om dig :-).

// Pappa

2009-08-28 @ 08:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0