Hola där hemma!

Igår träffade jag pappan i familjen för första gången och vi kommer överrens bra! Nu har jag också träffat båda kill-barnen eller vad jag ska säga.

Idag har jag tittat på när Tera spelat volleyboll. Sen åkte vi iväg och klippte gräset och rensade rabatten hemma hos Teras mormor. Och sen åkte jag, Tanji, Tera, Lisa och Brent (värdpappan) iväg och badade i vattnet som ligger här i närheten. Det var väldigt roligt men vattnet var väldigt äckligt.

Jag tänkte lägga upp någon bild här snart, ikväll kanske!

Ha det bra där hemma och tack Paulina! Och pappa, efter att ha läst det här inlägget borde du ta tillbaka din kommentar!

Kommentarer
Postat av: Hans Thorsen

Hej ,



Visste inte att man kunde bada i öknen, så jag får väl backa på min förra kommentar.

Förstår att det många nya intryck när kastas in i helt

nytt sätt att leva. Hoppas du blir frisk och kan vara med på lite aktiviteter.

2009-08-22 @ 10:03:55
Postat av: linnea

Åhh Johanna vad glad jag blir när jag läser att du har det bra! :) saknar dig här hemma väldigt mycket dock.

Johanna vi måste bestämma en tid då vi båda är inne på skype :) masssa miljoner pussar

2009-08-23 @ 11:04:10
Postat av: klaris

men hallå gud vad kul att läsa din blogg :D:D:D:D, hittade den nu , har inte sett den förut ! :D haha

2009-08-23 @ 13:04:43
Postat av: klariiiiis

har inte sett din blogg förens nu . guuud vad kul ... kommer läs varje daaag :D:D:D!

2009-08-23 @ 13:05:51
Postat av: The Godfather

Hejsan, Hörde från Hasse att du åkt iväg huxflux. Kul att allt gått bra - ska följa din USA vistelse i bloggen. Jag var i Grand Junction som ligger ett stenkast bort i Colorado. Hoppas du kommer att trivas med skolan - du blir nog poppis - amerikaner gillar glada svenskar, vi hörs ! /Gudfadern

2009-08-23 @ 19:41:29
Postat av: Anonym

Johanna! vad kul att du håller oss så bra uppdaterade! jag saknar dig men det glädjer mig att du har det så bra! Vi får ta och snacka på Skype snart! puuss

2009-08-23 @ 20:22:27
Postat av: Anonym

såg att det var 10 grader svalare idag för dig idag "bara" 29 grader... (-;

2009-08-23 @ 23:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0