Hej igen!

Halla dar hemma!

Snart ska jag ivag for min andra dag i skolan! Nu ar jag riktigt taggad for jag larde kanna nagra nya tjejer igar pa kyrk-partyt och jag ska se om jag har nagon klass med nagon av dem.

Berattade jag forresten att jag bara har 4 dagar i skolan? Hehehe, nu ar ni allt lite avundsjuka va? Vi gar bara fran mandag till torsdag, det ar en ny sak for iar.

Och pappa, jag kommer komma hem fet! Det ar massor med skrapmat har. Jag trodde jag skulle sakna maten i sverige men faktiskt gor jag inte det! Det ar god skrapmat har, sant jag inte atit forrut! Haha! :)

I morse bad vi morgonbon igen. Och om jag inte minns fel ar det ungdomsklubb i kyrkan idag, kanske nagonting jag borde testa? Som sagt, jag kommer komma hem religios...

Amen!

Kommentarer
Postat av: Cia

Haha Johanna!

Vad kul att höra att du trivs så bra! :) Jag har inte varit i skolan någonting, har varit sjuk hela veckan så kan inte säga att du har missat mer än mig hittils :P

Berätta mer om familjen å rummet å så!!



Pussar och massa kramar <3

2009-08-20 @ 16:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0